h1

Fornuften seirer sjelden.

januar 9, 2013

Det er en svært god følelse når begge barna sover og kvelden ligger og venter på meg og sofaen. Huset ser på ingen måte ut som om barna sover, men jeg skal ta en velfortjent punchrull eller to før jeg begir meg ut på slagmarken. Det er jo lillelørdag. Og dessuten avsluttet jeg i dag juleferien og dro på trening. Merkelig hvordan en time med middels iver og intensitet kan gjøre meg full av god samvittighet. Og rettferidggjøre både det ene og det andre. Jaja.

image
Det ble visst tre.

Jeg liker å tro at jeg henger med. At jeg til og med er litt forut. Jeg var for eksempel den første i vennegjengen på facebook. Under falskt navn. Det var jo kjempelurt. Snakk om å misforstå et konsept. Og å være generelt skeptisk. Nå er jeg uansett på facebook som meg selv, sågar relativt aktiv. Men jeg er ikke på twitter. Det skjønner jeg meg ikke på. Og frem til i går, hadde jeg aldri vært på Ebay. Det er jeg nå. Under kyndig veiledning av en venninne, registrerte jeg meg i går. Jeg har jo i overkant lett for å kjøpe ting som er billig, så min trege debut på Ebay skyldes mer enn skepsis. Jeg har imidlertid laget meg en regel på at det ikke lov til å handle over tollgrensa som jeg tror er 200 kroner. Og da tenkte jeg at det ikke kunne være så farlig, det kan ikke være mye å kjøpe til under den summen. Der tok jeg feil. Det er ekstremt mye å kjøpe.

Vel.

Da vet dere hvor dere har meg i kveld.

3 kommentarer

  1. Tror jeg må holde meg unna Ebay, Kjenner meg selv for godt når det gjelder gode tilbud at det jeg tørr det.
    Kjente meg godt igjen i det innlegget under her. hehe.
    Før syns en en mann på 60 bare var gammel. Nå er det faktisk menn på 60 som er kjekke!! Rett å slett. Helt utrolig. Men slik er det. Tror kanskje det har med egen aldre å gjøre, men også at noen er flinkere til å ta vare på seg selv og ikke kle seg som en gammel gubbe.
    Ha en herlig dag i ribbeveggen 🙂


    • Jeg kan ikke annet enn å anbefale det,asså! Veldig moro! 🙂


  2. Ebay er saa goy!! I Australia har vi ikke samme toll som i Norge, saa jeg kan handle saa mye jeg vil. Det meste har gratis internasjonal frakt ogsaa. Kjempe kjekt!



Legg igjen en kommentar

