h1

Nyttårssvada

januar 6, 2014

6 mus. To store og fire små. Jeg satser på at familien nå er utryddet. Sånn en-gang-for-alle- utryddet.

2014 er snart en uke gammelt, og jeg kjenner jeg trives. Jeg har valgt et år totalt blottet for nyttårsforsetter. De har en lei tendens til å funke dårlig likevel. Dessuten så dukker det jo stadig opp innslag av forsetter i livet mitt året igjennom. Slitsomt å ha forsetter når alle andre har dem. Denne uka er jo helvetesuka på alle treningssenter. Nei, når jeg har klart meg uten trening så lenge, så klarer jeg nok noen uker til.

Men jeg har slutta å drikke light-brus. Og det gjorde jeg for lenge siden, oktober, kanskje. Ferdig med abstinenser og alt. Vurderer å gjøre det samme med sjokolade, men jeg har en innebygd angst for å bli FOR sunn. Jeg frykter konsekvensene: Størrelse 0, restylane, dagens outfit og kalorikalkulator. Derfor kommer jeg til å drøye godterikuttet. Og derfor kan jeg slite sofaen med god samvittighet. Jeg gir jo ingen blogglesere dårlig samvittighet. Det må være en bra greie.

Vi må jo alle være vårt ansvar bevisst.

På en måte.

Fjas meg her og fjas meg der.

Jeg tar meg en julebrus.

6 kommentarer

  1. Jeg har heller ingen nyttårsforsetter.


    • Men så trenger vi jo ingen heller, da. 😉


  2. Igjen et utrolig morsomt innlegg !! Takk for det og riktig godt nytt år til deg og dine HELT fri for forsetter :-)) ( i alle fall nå i begynnelsen av året……..)
    Mvh


    • Hihi.. Same to you! 🙂


  3. Mørk sjokolade (sånn 70-80%) kan du spise til frokost, middag, kvelds! Masse antioksidanter;) Og det er ikke tull! (Bare ikke bytt ut måltidet HELT med sjokoladen)


    • Og nå synes jeg det er godt også! I Sverige får man kjøpt med mange ulike smaker har jeg hørt! Må nok ta en tur.. 😉



Legg igjen en kommentar

