h1

Takk og velkommen igjen!

desember 31, 2012

Sånn, da har jeg takket hver nisse for i år og ønsket velkommen tilbake neste år. Det samme gjør jeg nå til dere. Bestemora mi har alltid fokus på å takke for året som har gått, og det synes jeg er en god greie. TAKK!

Når det gjelder det nye årets forsetter, så gidder jeg ikke ha noen. Eller, det vil si at jeg har i grunn forsetter hele året. De som har fulgt bloggen en stund, vet jo at dette egentlig ikke er å anbefale. Men jeg satser på at 2013 blir et år hvor gode forsetter blomstrer og følges opp. VG hadde i helgen en artikkel om folkets ønsker for 2013. Og jeg har mange ønsker for året som kommer.

Jeg har ikke tenkt å skrive om ønsker for fred og vennskap og god helse og like muligheter for alle og sånn. Slike ønsker er jo en selvfølge. Mine spesifikke, lett gjennomførbare ønsker for 2013, er som følger

  1. Jeg ønsker meg en overdreven treningsglede kombinert med et lidenskapelig kjærlighetsforhold til sunn mat
  2. Jeg ønsker at jeg i 2013 vil foretrekke fisk fremfor sjokolade
  3. Jeg ønsker å bli oppringt av Det store korslaget eller en musicalprodusent, med tilbud om en rolle
  4. Jeg ønsker meg 6000 kroner hver måned, som MÅ brukes, og som KUN kan brukes på meg selv
  5. Jeg ønsker meg en moderat lottogevinst, 500.000 kroner, for eksempel.

Burde vel la seg gjøre dette? Uansett: Håper alle får en fin kveld. Og hvis ikke, så er nyttårsaften ofte oppskrytt likevel. Men jeg ønsker alle et godt, utviklende og spennende 2013! Let the game begin!

 

 

 

11 kommentarer

  1. Syns vel de ønskene må være noe du kan få oppfylt.
    Jeg ønsker meg ihvertfall de to første. Er litt for realistisk til
    å tro på de to siste. Og det i midten, ja det skulle jeg virkelig ønske ble mulig, eller jeg behøver ikke delta i korslaget eller noe
    lignende, men bare jeg kunne få igjen litt sangstemme.
    Slik det er nå, og har vært i 8 år, så har jeg en lammelse i stemmebåndene som gjør at jeg ikke kan synge lenger, noe jeg før hadde stor glede av. Men en lærer seg på et vis å leve med det meste. Så kanskje en skulle ønske seg å ta hver dag som den kommer og
    glede seg over det en har. Nei nå ble jeg vel litt for alvorlig her.
    Ønsker deg en flott nyttårsfeiring, og takk for gleder jeg har hatt ved å lese din blogg. Du er en hunørspreder med din litt på spissen måte å skrive på. Takk 🙂


    • Jeg egentlig litt for realistisk til å tro på de to første også, men under har jo skjedd før! 🙂 Leit å høre at stemmen din ikke fungerer, men helt enig i at det er viktig å glede seg over hva man har. Jeg skal prøve å gå inn i 2013 med, om ikke daglig, i hvert fall ofte, å takke for at jeg har et såpass bra liv at jeg har stor glede av å fjaseblogge om det! Tusen takk for gode ord, håper du følger med neste år også! 😉


  2. Lykke til med ønskene.
    I`ll be back.


  3. Du må ikke ta bort liker-knappen, for det var den jeg skulle trykke på!

    Gode ønsker skal spises opp!


    • Har jeg en liker-knapp? Skjønner meg ikke på denna teknologien! Godt nytt år likevel:)


      • Er det ikke det på alle wordpress-team? Jeg trodde det.. det ligger på samme plass som der du finner deleknappene (kontrollpanel-innstillinger-deling og så et stykke ned på den siden som dukker opp).


      • Hm! Det er sant, det! Før fikk jeg jo beskjed om at noen likte et innlegg i ny og ne, det har jeg ikke fått på lenge! Ikke vet jeg hva jeg har gjort, har ikke fjerna det med vilje, i hvert fall! Klarte å følge oppskriften din helt til deling, det kom ikke sånn liker knapp på den siden.. Jeg burde seriøst jobbe med min teknologiske innsikt.


  4. Jeg synger ikke, så akkurat det med sangrolle må jeg stå over, ellers kan jeg dele alle ønskene dine.

    Godt nytt år.


    • Hehe! Godt nytt år!


  5. Godt nyttår husfrue! Det blir en glede å blogges med deg neste år også! Når det gjelder ønske to så er det rett og slett et spørsmå om å velge rett fisk. Gelefisk f.eks er undervurdet som vitaminkilde…


    • Haha, du har selvsagt helt rett!



Legg igjen en kommentar

