h1

Nå!

desember 23, 2012

Det er noe med denne julefryden,asså. Nå er hele familien plassert hos mitt opphav, og man får jo ikke mer ro i sjela enn akkurat da. (Jada, jeg snakker om dag 1. Jeg vet at denne sjeleroen vil slå sprekker med ujevne mellomrom, men det hører med det også). Jeg registrerer at det er svært mye pakker i år. Og jeg er oppriktig spent. Ingen har spurt hva jeg har ønsket meg, men jeg må da få noe likevel? Med sønnen som levende skjold, tok jeg en runde rundt treet. Jeg mener å ha sett mitt navn opptil flere ganger. Dog ikke på noen gullsmedeskelignende. Men likevel.

Den tradisjonelle ribbesmaksprøven er fortært, det lover godt for morgendagen. Julelukta har satt seg, og ribba likeså.

Nå får jeg bare håpe at spenningen ikke ødelegger for nattens søvn. Haha. Det hadde vært noe.. Jeg har nok et par hjelpere som sørger for at skjønnhetssøvnen ikke gjør seg gjeldene i natt heller. Til og med det er greit å tenke på når det er jul.

Ønsker dere alle en fortreffelig julefeiring! Måtte julen bli akkurat så fredfull som dere ønsker!

12 kommentarer

  1. Ønsker dere alle en god jul.
    Spenningen er til å ta og føle på hos de to treåringene mine, Jeg regner med det er likedan hos dere også. Klem


    • Ha en strålende jul! Grådig moro med dissa små, ja! 🙂


  2. Vi trenger ingen toåringer for å få stemning. To voksne barn og en svigersønn er helt OK.

    God jul. Gleder meg til lese mer av deg.


    • Høres supert ut! Kos dere masse, GOD JUL! 🙂


  3. Ha en riktig god jul Husfrue!!


    • Ha en strålende jul!! 🙂


  4. Jeg har tro på at julaften i år skal bli bra, like vellykket som den pleier å være. Snøen laver ned i Bergen. God jul til deg og din familie!

    Cecilie


    • Det samme til deg! 🙂


  5. Fortsatt GOD jul, jeg håper du fikk alt slik du ønsket deg 🙂 Jeg sitter oppe og nyter en stund i stilla , mens fornøyd barn sovner så altfor sent. Mett er jeg også- så mett at jeg nesten ikke tror jeg blir sulten igjen før i 2013 .


    • Herlig! Fortsatt god jul! 🙂


  6. Fortsatt God Jul!


    • Det samme! 🙂



Legg igjen en kommentar

