h1

Kos med kos

desember 15, 2013

Ære være dere som klarer å la julekosen få innta deres legeme først lille julaften. Jeg snakker ikke om julefryd og julefred og sånn, jeg snakker om julekaker, julesjokolader, julebrus og juleskinke. For eksempel. Selv har jeg akkurat slukt to juleklementiner, mest for å bøte på at jeg at kom i skade for å åpne en pose med belgiske trøfler. Hva nå det er. Men det var godt. Det også.

Dette, i kombinasjon med at treningssenteret denne uken ringte meg og informerte meg om at det var en stund siden jeg var observert der, har i grunn gitt meg to valg: 1. Jeg gjør lurt i å la julekosen ligge en stund til 2. Jeg bør komme meg på trening. Selvsagt burde jeg kjørt disse i kombinasjon, men det er viktig å ikke gape over for mye også.

Derfor blir det trening på meg i morgen. Håper jeg overlever.

For dere som lurer på julebaksten, kan jeg informere om at pepperkakehuset er pyntet og kokosmakronene er bakt med heldig resultat. Sandnøtter er forsøkt laget, men i manko på sukker ble sukrin forsøkt, noe som ga et lite heldig resultat. Men vi er altså i gang.

Og vi koser oss veldig.

Flaks for meg.

2 kommentarer

  1. Hehe, ja det er ikke lett å la julekosen vente helt
    til lille julaften. Og baksten, ja den tok «nabokjerringa»
    seg av i år. Var på messe å kjøpte alt jeg trenger, og sikkert
    vel så det. Men jeg har ikke små unger lenger. Må nok bli flink
    bestemor, når den tida kommer. 🙂
    Ha ei god, og forhåpentlig, stressfri adventsuke 🙂


  2. Knis:) Du får nå sagt det:)



Legg igjen en kommentar

