h1

Eg tek meg ei bolle

september 30, 2013

Det har vært en dårlig blogguke, asså. Men det er jo ikke bare-bare, heller. Med ny TV-høst og regjeringsforhandlinger og greier. Nå har jeg vel stort sett fulgt med på Jakten på kjærligheten og Sigrid blir mamma, men det er tidkrevende nok, det. Likevel har jeg fått en halvtime ekstra om dagen.  Jeg har tatt ut separasjon med Cæsar nå. Jeg vet at enkelte vil ha vansker med å tro på det, og jeg kan ikke klandre dem. Men det gikk til et punkt, lissom. Dessuten vet jeg at det er lov til å angre i krig og kjærlighet. Sånn hvis det skulle bli behov for det.

Nei. Sant skal som kjent sies, og jeg synes egentlig det har vært litt rart å være blogger under fullt navn. Lett å være tøff i kjeften i smug, verre når katta er ute av sekken. I hvert fall med over snittet fantasifull hjerne. Da er det godt man har venninner som kan realitetsorientere med at -De fleste har visst hvem du er lenge uansett. Skjerp deg. Dessuten har jeg jo en innebygd evne til å bli usynlig. Bare jeg prøver hardt nok. Så da får jeg bare prøve det litt oftere, da. Hvis det skulle bli behov.  Det ser kanskje litt rart ut, men jeg tror det funker.

Og jeg har faktisk hatt en diskusjon med nevnte fjernsyn i dag. I stad kunne nemlig en reklame opplyse om at «ingenting smaker bedre mellom måltidene enn en  Active». Hæ? JO, lissom. Sa jeg til TV`n. Jeg kan komme på 25 ting som smaker bedre mellom måltidene enn en yoghurt. På like mange sekunder. Jeg lurer på om det finnes noen som i fullt alvor mener at en Active er det beste de kan tenke seg.

Selv skal jeg i dette øyeblikk nyte bollen min gode venninne skjenket meg sammen med en kaffe mocca tidligere i dag.

That`s what friends are for, asså.

 

12 kommentarer

  1. Ja da hadde vi samme tanke om den reklamen.
    Er alt for mye som smaker bedre enn en aktivia.
    Lykke til med seperasjonen 🙂


    • Haha, takk! 🙂


  2. Flott at du kom deg ut av skapet, det er alt for mange der ute som ikke tør å vise seg fram.
    Du har en veldig fin «fortellerstemme».
    Måtte bare si det.
    Eller skrive det, mener jeg.
    Bare måtte gjøre, liksom …


    • Og jeg bare må takke! 🙂 Takk skal du ha! 🙂


  3. Du veit at Juni er tilbake? I Cæsar asså? Kan ikke slutte å følge med nå da ass..


    • Shit, nå gjør du det vanskelig for meg. Juni er helt klart favoritten.


  4. Så flott at du nå blogger åpent med navn og bilde. Du ser virkelig smashing ut på bildene i headeren din. Liker det nye designet ditt.

    Du skriver knallbra, så fortsett den gode jobben. 😀


    • Næh, så koselig! Rent brydd her! Takk for at du følger med! 🙂


  5. Å så gøy at det var et nytt blogginnlegg fra deg igjen. Det har jeg savnet siste uka 🙂

    Tenkte nøyaktig det samme som deg ang Activia-reklamen. Sa det faktisk høyt til gubben også… JODA, det er MYE som er bedre. Sjokolade f eks… som jeg desperat kjemper for å holde meg unna 😉


  6. Du er søt! Både på bilde og i ord:)
    Activa? Nei takk. Heller Tines vaniljeyoughurt;) MED nøtter og frukt oppi… Eller eventuelt en sjokolade da:D


    • Så hyggelig sagt!! 🙂 Og jeg går helt klart for sjokoladen! Eller noen kanelnøtter jeg akkurat har oppdaget, VELDIG gode!! 🙂


  7. Værsågod! Og fin layout på bloggen!



Legg igjen en kommentar

