h1

Tanken er god

september 17, 2013

Å resignere – resignerer – resignerte – har resignert.

Definisjon: Finne seg i, gi opp, gi avkall på.

image

Denne uka skal jeg ikke drikke Pepsi Max før på fredag. (Egentlig Tab X-tra. Venninnen min påstår at jeg muligens er den eneste i Norge som konsekvent drikker Tab i 2013. Men nå har familien harryhandlet. Og i Sverige får man dessverre ikke Tab). Uansett. Aspartam er aspartam, avhengig er avhengig og viljestyrke er viljestyrke.

– Denne uka må vi stramme inn på kulturen rundt middagsbordet. Minstemor må skjønne at hun må sitte i stolen under hele måltidet.

Ja.

Det sa sikkert brura og, det.

Fordømt.

5 kommentarer

  1. Ikke drikke Pepsi Max før på fredag?? Herregud for et urealistisk mål!!! Tirsdag, jeg sier Tirsdag. Da kanskje jeg hadde overlevd…


    • Jeg glemte meg bort allerede i går. Og jeg har Tab i veska. Til jobben i morra. All in.


  2. Klarer meg ikke uten Pepsi Max. Nå har jeg lagt ut et katteinnlegg, til ære for deg:)


    • Haha, du tenker nå på alt! 😉


  3. Jeg er litt merkelig – for jeg liker ikke brus, jeg. Kan drikke rødbrus, hvis det ikke er altfor mye kullsyre i den. Kullsyre er 😦 Opplever av og til «drikkepress», da ikke alle skjønner at jeg helt ærlig ikke liker brus. Kaffe derimot! Prøvde å begrense kaffedrikkingen til max 3 kopper om dagen. Det gikk dårlig, da jeg simpelthen ELSKER kaffe. Innen klokka 8:00 hadde jeg drukket alle tre koppene. Og innen lunsj «sprakk» jeg…

    (Men jeg/vi har akkurat fått oss katt, og så skriver plutselig «alle» bloggerne jeg følger om kattene sine. Hva ER dette? Kan det være epidemisk? En bloggeomkattenpandemi? Samma det, – katt er kos.)



Legg igjen en kommentar

