h1

Drømmestart

april 24, 2013

Man vet at det ikke ligger an til å bli den beste dagen i ens liv, når man starter den med å smøre ansiktet inn med hårvoks. Veldig like krukker. Veldig ulik konsistens. Veldig trøtt og treg i oppfattelse. Jaja. Det medfører vel en ny kvise eller to, om ikke annet.

Større krise var det da jeg på jobb oppdaget at matpakka var glemt igjen hjemme. Vi har ingenting som minner om kantine hos oss. Da er det bare å takke høyere makter for at man lot sykkelen stå, tok bilen, og derfor rakk hjem for å hente de tre nydelige knekkebrødene med brunost.

Det har vært en sånn dag.

Men jeg har kommet meg velberget gjennom den. Og om bare tre dager skal jeg på skikkelig vift med skikkelige jenter. Things will only get better!

Ha en super kveld, med hårvoks, ansiktsmaske eller godis i ansiktet!

One comment

  1. Ha ha 🙂 ser det klart for meg.. ! Jeg har hatt noen slike dager selv, gått hjermmefra med genseren bak frem, ingen bh og tøfler på føttene.. Det positive er at det kan bare bli bedre etter en slik start 🙂



Legg igjen en kommentar

