h1

Ikke akkurat ut i skogen, opp i trærne

april 14, 2013

I dag har vi ikke produsert mye facebook-materiale her til gards. Jammen godt man har en blogg.

Dagen startet med påskrevet pass av eldstemann. (Altså, 3- åringen. Han på 40 sov. SOV. Enda det var JEG som var drømmetrøster i natt. Hja). I hvert fall. Det kom en aldri så liten klage fra mor i huset vedrørende det tilbakevendende temaet ROT. I dag var det barnas lekerom som fikk leksa lest. Jada, noe paradoksalt, men det skal vel være mulig å skimte spor av gulv selv på et lekerom? Kanskje ikke. Sønnens svar stoppet i hvert fall mors utbrudd. –Men, mamma! Det er rotete her fordi vi elsker å leke!

Åja. 1-0 til barna og vel så det.

Så pakket vi ikke sekk med pinnebrød og nypresset juice. Vi satt oss heller i bilen og kjørte til lekeland. Det var det ikke bare vi som hadde gjort i dag. Det blir veldig mye lyd av disse små menneskene. Selv lot jeg meg rive i overkant mye med på en slags skute. Med kanoner. Kanonkulene var skumgummiballer, så det var jo ikke akkurat barnemishandling, men kanskje litt feigt. Fordi jeg forskanset meg i et rom med sikkerhetsnett rundt. Slik at jeg kunne skyte uforrstyret på alle de stakkars små barna rundt meg. Som gjorde alt de kunne for å treffe meg, men ikke reflekterte over at jeg var beskyttet av et nett, og derfor var umulig å treffe. Da jeg ikke gadd mer og forlot buret mitt, ble jeg truffet i nakken. Og smilte tappert selvom jeg egentlig ble skikkelig sur.

Middagen ble inntatt på MacDonalds. Happy meal og full pakke. Virker som om de fleste av mine facebookvenner har servert stek i dag.

Håper allle hadde mye grønnsaker ved siden av.

Jeg måtte ta av agurkskiven på burgeren til mitt avkom.

I morgen skal vi ha laks.

3 kommentarer

  1. Godt å høre;)


  2. Deilig å ta ting litt enkelt en gang i blant og 🙂 Til middag hadde vi eggerøre med pølsebiter. Agurk og tomat ved siden av. Og jordbær med krem til dessert. Ikke alltid lysten til å lage masse mat er tilstede 😉


  3. *Elsker å lese bloggen din* Godt å se at det er flere som meg der ute, livt føles mer morsomt og givende når man kan se at andre egentlig har det helt likt 🙂



Legg igjen en kommentar

