h1

BB eller CC anyone?

april 12, 2013

Ja, hvordan ligger det egentlig an med mine kjære lesere? Bruker dere B eller C?

Håper dere tenker som meg da jeg satt hos frisøren i går. Og leste på forsiden til et blad at BB er ut, nå er det CC som gjelder. Jeg tenkte ganske ordrett følgende: Hæ? Mener de BH-lissom? Hvorfor står det her på forsiden av et blad? Når jeg ikke skjønner det? Men jeg skjønner at jeg ikke kan spørre frisøren om det.

Heldigvis fikk jeg anledning til å lese bladet forholdsvis nøye. Derfor kan jeg nå opplyse dere om at det her er snakk om en type kremer. Altså, ikke merke, men type. Dessverre hadde ikke jeg fått med meg at BB-krem i fjor var det beste og mest trendy på markedet. Men heldigvis har jeg nå fått med meg at BB er ut og at CC er in. Jeg skjønte ikke helt hva det er, men forstod at enhver kvinne med respekt for seg selv bør være i besittelse av minst èn CC.

Jeg har jo investert i en hårklipp, så det blir ikke noe CC på meg, men jeg tenkte kanskje det var et godt tips til dere,da.

Hvis dere ikke har fra før, mener jeg.

Kvitt dere i det minste med BB`en.

Så fort som mulig.

10 kommentarer

  1. Herregud, det der er jo småskolepensum! Jeg har gått rett på DD.


    • Haha, jeg regna med at du også visste hva det var! 😉


  2. Hehe…, du kan få sagt det:-)))))))))


  3. Kjenner nå en intens lyst til å få vite hva en CC er… For jeg har virkelig ikke peiling


  4. Ja her er jeg nok helt blå både hva BB og CC er.
    Har endelig fått bestilt meg frisørtime, noe jeg burde gjort for minst et år siden. Så det får bli årets investering, hehe.
    Ha ei riktig god helg 🙂


  5. Haha 🙂 Du er fremdeles morsom å lese for en tilårskommen blogger ! Glad jeg ser litt dårlig så får krem være krem-uansett rekken av bokstaver- den koster NOK uansett 🙂 Og er god 🙂


  6. Her i huset går det i A-krem. Skjønner jo nå at vi er HELT ute å kjøre!
    (Jeg opplevde det samme som deg forresten, og ble omtrent like klok)


    • Haha, det har jeg jammen ikke tenkt på! Jeg er jo verdensmester i bruk av A-krem! 🙂


  7. Liker BBen min, jeg… Hmpf!


  8. Hva skal en stakkar si, som fortsatt bruker Spenol til det meste? Tror jeg holder det for meg selv jeg. Like greit det, kanskje… 🙂



Legg igjen en kommentar

