h1

Danseskoa

april 4, 2013

Jobbet, trent OG vært mamma. På en og samme dag. Jeg er så imponert over dere som kaller dette hverdag. Og lurer på når, hvis noen gang, jeg kommer til å føle det sånn.

Etter hyppige forespørsel fra venninne om å være med på trening, hadde jeg i kveld kommet til det punktet at jeg var tom for unnskyldninger. Jeg kunne strengt talt sagt, som sant var, at jeg ikke visste hvor treningstøyet mitt var. Men da kunne jeg risikert at jeg måtte låne noe av henne, som garantert ville vært både for fresht og for lite, så da fant jeg frem noe utvasket, gammelt og underlig noe fra en søppelsekk på kottet. Jeg hadde tross alt nye sko. Kjøpt i Sverige. Halv pris på halv pris. Rea på rea.

Da jeg ikke er så altfor begeistret for trening, rakk jeg å ta en titt på de andre deltakernes sko. De så ikke ut som mine. Jeg kom på at jeg egentlig visste at de fleste på zumba hadde kule og fargerike sko. Fortrinnsvis fra Nike. Jeg hadde kjøpt meg sånne sko som alle hadde for femten år siden jeg,da. Svarte. Med litt lilla. Fra Reebok.

Jeg antar at det var skoene som var årsak til mine problemer med å følge med. Men vi skal nok bli venner etterhvert. Dessuten, når alle atter har svarte og lilla sko fra Reebok, kan jeg si at «Det har jeg hatt lenge».

Det er så himla typisk meg å være forut for min tid.

One comment

  1. Det er akkurat sånn det er! Motebildet henger etter oss, ikke omvendt. Hele klesskapet mitt gynger av forventning. 🙂
    Lykke til videre med treningen!



Legg igjen en kommentar

