h1

Rydding og romantikk

mars 3, 2013

Alle sier det er så fint å flytte, for da får man ryddet opp. Ja. Jeg vet ikke helt, jeg. Jeg sliter litt med de 14 diverse-eskene mine.Og jeg er allerede i ferd med å skaffe meg to roterom. I tilleg til kaos i garasjen. Jeg synes i grunn ikke det er så lett med denne kastinga. Men det var godt å kvitte seg med 37 single sokker. 37 single sokker. Det vil si at 37 makkere er på avveie. Selvom hus og samtlige skaper er tømt. Forstå det den som kan.

Det var også ok å få visdom om at jeg er i besittelse av 5 kjeler. Og 13 lokk. Hvor de 8 øvrige kjelene har tatt veien.. Vel, det vites ikke. Eller, jeg har jo svidd kvota,da. Har nok røket noen der. Jeg tviler på at noen har blitt forlagt hos venner og kjente etter at jeg overraskende har troppet opp på døra deres med en deilig søndagsmiddag. Borte er de uansett.

Samboeren og jeg har vært overraskende enige disse dagene. Jeg har klart å balansere masingen min perfekt. Han har bitt i seg akkurat nok. Men i morra skal vi på Ikea.

Jeg husker at vi snakka om den ultimate forholdstesten da vi var nyforelska. Ikeatur uten handleliste eller mat i magen.

Vi skal ikke teste ut det i morra.

Og vi har skrevet handlelsite.

For syns skyld. Han kan godt tro at vi skal holde oss til den lista, han.

2 kommentarer

  1. Min mann kommer til IKEA med tom henger når jeg er ferdig med handlingen. Vi tester forholdet nok ellers.


  2. Hahaha! 37 single sokker! Ein periode tenkte eg at berre svarte sokker, det er tingen!! Då passar jo alle i lag!? Særlig…. Ingenting er vel meir irriterande enn to som passar NESTEN i lag. Den eine er litt slakkere, litt kortere og litt gråere.
    Eller, eg kan komme på andre ting som er verre. Men uansett.

    Lykke til med flytting 😉

    -lis-



Legg igjen en kommentar

