h1

I like to move it, move it

mars 1, 2013

Jeg er ikke så grådig praktisk. Men jeg prøver så godt jeg kan. I en flytteprosess slår det begge veier. Mannen prøver så godt han kan å være oppmuntrende og positiv, men jeg hører stemmen han vrenger seg når han sier at -Å ja! Du har begynt å pakke ut de nye møblene,ja..Bra.. Hvor drillen er? Eh..Jeg tror kanskje jeg har den i bilen, jeg..

Jeg skjønner hva han mener. Og at han mener som han gjør. Først måtte jeg ringe til Bohus og etterlyse bena til salongbordet. Mannen gikk langt i å antyde at jeg hadde kastet dem. Det hadde jeg ikke. For tenk. Bohusmannen hadde imidlertid vondt for å tro at spisestuebordet ble levert uten skruer. Mulig det. Men borte ble de. Og jeg klarte jo å skaffe nye. Og jeg skaffet også en venninne som viste seg å være en racer på montering. Mens jeg selv var en brukbar selskapsdame samt barnevakt for mitt eget barn.

Og jeg maler. Og maaaaaler. Og jeg håper det blir så fint og flott.

Det ordner seg detta. Gudskjelov at genier behersker kaos.

Joda.

2 kommentarer

  1. Lykke til med flyttingen:) Det blir trist at dere ikke er i samme kommune lenger…. må definitivt sees snart;)


    • Det må vi absolutt! Og tenk så stas det blir når vi treffes,da! 🙂 Gleder meg!!



Legg igjen en kommentar

