h1

Klær meg her og klær meg der

februar 11, 2013

image

Greit. Jeg skal begynne å skrive lister når jeg skal pakke. Det kommer ikke frem på bildet, men dette er altså en koffert, type STOR. Og det som ligger oppi, er klær som ikke har vært i bruk. (JADA, det ligger brodder der. Men de er også ubrukt, for tenk). Det kjipe er jo at klærne må vaskes uansett. Nå lukter de nemlig en blanding av koffert-med-bensinlukt og skap med her-har-det-vært-mange- forskjellige-mennesker-som-har-lagt-klærne-sine-lukt.

Ellers har jeg lært noe nytt i dag. Nok en gang av Elisabeth. Jeg føler jeg har ganske grei kontroll på norsk,  god, til og med, men at det faktisk heter en kompliment, det har gått meg hus forbi. Det høres til og med unorsk ut i hodet mitt. Jaja. Det betyr vel bare at jeg må slutte å irritere meg over andres åpenbare feil. Jeg ække bedre sjæl.

Klesvasken roper. For en herlig lyd.

(Egentlig er det bare en unnskyldning for et kort innlegg, slik at det ikke blir naturlig å skrive om de herlige skiturene som ikke ble tatt i helgen).

Uansett har jeg kledd meg ut som en som liker å gå på ski. Marius og det hele.

Sunn, frisk, og bittelitt uærlig, norsk ungdom.

Jo.

Ungdom.

4 kommentarer

  1. Jeg prøver å pakke lett, men kommer likevel hjem med klær som ikke ble brukt,men må vaskes. (Kan man ha to – men – i samme setning?)

    Vi skal snart dra med Ryan-Air så jeg må begynne pakkeplanleggingen snart.


    • Ja, overvekt med Ryan Air blir dyrt!!!


  2. Etter å ha lest dine innlegg den siste tiden kjenner jeg at jeg er usigelig glad for at vi ikke skal på hyttetur i vinterferien, men hjem til mamma… 🙂 🙂


    • Haha, jeg skjønner hva du mener!! 🙂



Legg igjen en kommentar

