h1

Og vi trives!

februar 9, 2013

Det er ikke det at jeg ikke vil kjøpe meg nye skibukser, men det er jo så kaldt. Derfor må man spørre seg om det er nødvendig å gjøre det. Og, vel, kremt.. Det er jo ikke det, akkurat, da. At jeg ikke fjerna smøring og sånn sist gang skia var i bruk for fire år siden, gjorde ikke iveren etter å teste løypa helt ulevelig. Jeg konkluderte, overraskende nok, med at skitur i dag var en genial gutteaktivitet. 

Ren logikk, det.

Så får vi se i morra da, vettu.

Jeg kan imidlertid på det sterkeste anbefale et all-inclusive-opphold på hotel i Norge. Særlig et påspandert et. Ikke rent vektmessig, men vi setter da trivsel først.

Dagens andre tre-retters kaller i dette øyeblikk.

Trivelig, det.

One comment

  1. Jeg fikk ikke til å kommentere på det nyeste.

    Jeg har ikke bakt selv, men jeg har spist fastelavensbolle. Det er en av fordelene med voksne barn.

    Mannen kjøpte pizza på vei hjem fra datteren, og jeg bestilte nye spisestuestoler på fredag – så jeg har ikke behov for noe mer akkurat nå.



Legg igjen en kommentar

