h1

Fjols til fjells.

februar 8, 2013

Hvorfor er det ingen som tror meg når jeg sier jeg har glemt skibuksa? Jeg HAR det. Seriøst. Ikke «glemt». Glemt. Jeg skjønner at det ikke styrker min sak at jeg har med badedrakt og har sagt «spa» hvert tredje ord den siste uka. Men det er sant.

Nå er jeg i tillegg til å være stemplet som familiens løgnhals, meget bekymret for at vi ikke finner TV2 eller NRK på hotellrommet. Krise. To hell med minibaren, lissom. Gi meg gullrekka.

Joda. Tidene forandres.

3 kommentarer

  1. Ja, særlig lissom. Du burde lære litt av fotballfrua. Hu er også på fjellet i helga, og jeg trur ikke hu har glømt skibuksa si, for å si det sånn. Du glemte nok å lage lister.


  2. He he, lister er GULL verdt!!! De skulle vært lagd onsdag, til nød torsdag. Men badedrakt er vel så bra da 🙂


  3. HE he,håper du har fått deg en delig skitur, eller spa, eller begge delser!



Legg igjen en kommentar

