h1

The Day

januar 29, 2013

Tenk at nå er dagen her som jeg har lengtet etter..

Nei, det er ikke 17.mai. Ei heller julaften, bursdag eller fredag. Nei, i dag er dagen hvor jeg skal på vift.

Jeg skal på kino. Og jeg gleder meg veldig, veldig.

Man er nok ikke så ofte på vift da, egentlig. Men jeg har gledet meg i ukesvis til å se Les Miserables, og i dag skal det altså skje. Mye oppstyr for en tur på kino, tenker du kanskje. Jeg også tenkte det, men i går fikk jeg bekreftet at det er innenfor normalen dette også.

Jeg skal se  filmen med barselgruppa. (Vi har lagd vår egen barselgruppe, liker best å ha kontroll på hvem som er med. Vi prioriterer ikke trilleturer, for å si det sånn). Vi har vært kliiiingærne i dag, skal møtes på kveldstid, uten barn, med kafè og kino. Vi har, som en hver barselgruppe med respekt for seg selv, en gruppe på facebook. Og i går kom det frem at det var flere enn meg som var utsultet på sosialt samvær. For det første viste det seg at halvparten av medlemmene hadde reservert billetter. Livredde for å miste denne sjansen til egentid. Det er jo bare bra, da har vi litt å velge i. Så kommer det frem at det er flere enn meg som har tenkt på hva vi skal kjøpe på kafè først. Jeg informerte om at jeg trodde jeg kom til å ha lyst på milkshake, og fikk kjapt svar fra en annen som hadde planlagt å kjøpe seg mocca. Man er kanskje ikke så mye utpå livet for tiden da? Så lo vi litt av dette, før jeg måtte innrømme at jeg gledet meg til å legge meg, for da skulle jeg planlegge hva jeg skulle ha på meg. Kjapt svar fra et annet medlem, som kunne informere om at hennes antrekk lå klart på kommoden. 24 timer før kinoen. Fantastisk. Jeg er så glad vi er flere som trenger lufting.

Jeg planla antrekket, nei, outfiten i går, men jeg sliter litt med skoa. Jeg må jo tross alt tenke på føret. Kan ikke satse på hæler når det er snø, det blir for risikabelt. Orker ikke hull på knærne og våte klær. Jeg bør egentlig vurdere brodder.

Jeg har forberedt meg godt i dag,da. Jeg antar at jeg ikke kommer til å rekke dusje før avreise, så jeg har tatt på meg en luftig genser for å unngå at jeg blir varm. Jeg har hatt på Les Miserables på repeat i hele dag, føler meg klar.

Get a life?

This is my life.

Og jeg er i grunn veldig fornøyd med det.

5 kommentarer

  1. Koooooos deg på lufteturen:-) Og takk igjen for herrrrrlig lesning:-))) Klem fra Mari


  2. Godt å høre at det ikke bare er meg som har det sånn. Jeg gleder meg til og med til å gå på trening bare for å få en time for meg selv uten å tenke på de små der hjemme!


  3. Herlig.
    Kos deg 🙂


  4. Kos deg max!!


  5. Herlig! Nyt kinoturen!



Legg igjen en kommentar

