h1

Hurramegrundt

januar 26, 2013

Av og til kan jeg bli imponert over mitt eget pågangsmot. I går, for eksempel. Hvor jeg viser min standhaftige side i bloggen. Lagt er lagt, skrev jeg. Trodde sikkert på det der og da. Det gikk ikke som planlagt. Sønnen satt blid og fornøyd i sofaen, høy på både sukker og seg selv, til langt ut i Nytt på Nytt. Jaja. Det glipper i ny og ne. Kan man si. (Det kan ha spilt en ørliten rolle at jeg visste at jeg skulle sove sammen med han. Og at sen innsovning muligens kunne forårsake senere oppvåkning).

Uansett har vi hatt en svært trivelig dag i dag. Dro muligens strikken litt langt i vår bestemmelse om at i dag var det turdag med stor t(greit å ta i skikkelig når man først kommer seg på tur), men alle koste seg i hvert fall bittelitt med bålbanan med sjokolade i. Litt blå fingre og litt sutring, men det blir nok ikke verre enn en forkjølelse.

Ellers våknet jeg med skrekkblandet fryd over eget sjelsliv i dag. Jeg vet ikke om drømmen min sier mest om mitt behov for eller definisjon av fest og glede, men jeg drømte altså at jeg var på byen. Og at det var skikkelig morsomt. Jeg var ute med Martha Louise, (skjønner ikke hvordan jeg får prikker over a på mobilen, vet at hun heter Mærta), Jens Stoltenberg og Bjarne Håkon Hansen. Tydinger mottas med takk. Jens var skikkelig kul, forresten. Viste meg blant annet en fargerik tatovering av en fisk på leggen.

Trenger jo ikke gå ut når man har det så morsomt mens man sover.

Sa brura.

Neida, så.

 

5 kommentarer

  1. Kanskje Jens har en fisk på leggen?


    • Det hadde vært fantastisk å få bekreftet!! 🙂


  2. hahaha! Hoertes ut som en bra fest! Kjipt aa vaakne kl 5 naar man har det saa goy 🙂


    • Jeg vet! I natt måtte jeg ta til takke med Kurt Nilsen og Unni Lindell.. 😉


  3. Jeg tør ikke å prøve meg som drømmetyder…Og jeg får heller ikke til sånne Martha-prikker. Får ikke engang til riktig apostrof..



Legg igjen en kommentar

