h1

Fin fredag

januar 25, 2013

Jeg føler at jeg har et godt liv når min største bekymring akkurat nå er:Begynner egentlig Idol halv åtte eller åtte? Og vil barna sove innen den tid? Sistnevnte er i grunn lite sannsynlig. 3-åringen tar i bruk alle Alberttriks og vel så det, enda han selv insisterte på å legge seg. Spørs om ikke luringen var i overkant interessert i hvordan det gikk med røverne hos politimester Bastian. Jaja, bordet fanger og lagt er lagt.Tror jeg, da.

Vi nyter hytteliv i helgen, vår favorittsyssel nummer en. Når vi er fremme, vel og merke. Det er ingen spøk å få fire mennesker av gårde sånn for en helg. I hvert fall ikke fra hjem som ikke topper listene i ordning och reda- sammenheng. Gikk greit denne gangen, hadde med både hyttenøkler og lommebok, og måtte faktisk bare snu to ganger for å hente noe småtteri. At mor i huset bærer preg av en intens innspurt hvor dusjen måtte vike for å unngå køen, for så være. Et glass rødvin og obligatorisk fredagstaco nå, så har hun nok glemt både dusj og bitterhet over at godbuksa ble igjen hjemme.

Ellers rakk jeg akkurat å få med meg min første Ebay-bom før vi dro. Hadde bestilt et riktig så fint cover til telefonen, men det hjalp lite når det var 3 cm for langt.

Jaja. Dyrt å handle billig, hører jeg de sier.
Men det er moro så lenge det varer, da.

Legg igjen en kommentar

