h1

Dufter og sånn

januar 17, 2013

I dag kom den jammen. Min første Ebaypakke. Det er så sjukt kult å få pakke i posten. Men jeg skjønner meg seriøst ikke på det. For det må jo være noe mygel?Jeg kjøpte to lipglosser og betalte 20% av det jeg betaler for dem hvis jeg kjøper de her. De så ekte ut, selvom de muligens var pakket inn i en noget spesiell embalasje:

 

image

Ny vri. De var i hvert fall uåpnet og lukta som de orginale gjør. Så jeg kommer til å bruke dem. Jeg stoler på lukta.Når sant skal sies, er jeg  egentlig sjeldent god på lukt. Lukter alt fra kristenmannsblod til tåfis på lang avstand. (Det med kristenmannsblod er ikke tull. Har vært innom en del bedehus gjennom tidene, helt klart en særegen lukt). Kan være plagsomt å fungere som en slags sporhund når man egentlig er mest interessert i en nøytral eim. Som gravid var jo dette et helvete. Mannen kom en dag hjem fra jobb og fant badeskapet sitt tomt. Det ble for mye lukt. Han taklet det imponerende godt. Heldigvis har nesegrevet roet seg, men det er fortsatt på en topp tre-plassering på mine ubrukelige talenter. Nå tåler jeg imidlertid lukta av både jasminris, prikkete liljer som jeg ikke vet hva heter og mennesker som har innslag av sitrus i bodylotionen sin. Særlig glad for sistnevnte, jeg garanterer at sitrus er et meget vanlig innslag i kroppsprodukter.

Ellers har jeg vært på trening i dag. Sa hun med den største selvfølge. Hun som egentlig ikke snakket heeelt sant da hun ble konfrontert om at det var lenge siden noen hadde sett henne der. (-Sier du det? Det var merkelig. Vi er nok med på forskjellige timer. Jeg er ikke her så veldig ofte, men det blir jo et par ganger i uka, i hvert fall)

Det artige var at jeg var med å dra NED gjennomsnittsalderen på timen jeg var med på. Onde tunger vil sikkert hevde at det sier mer om timen enn meg, men det går sikkert ut over karmaen deres eller noe. Selvsagt måtte det ene, unge, veltrente mennesket med det blankeste håret og de fineste treningsklærne stille seg ved siden av meg, men kontraster skal jo være så moderne i disse dager.

Etter endt trening sitter jeg til forskjell fra mange andre treningsnarkomane ikke igjen med en følelse av ekstrem energi, en iver etter å leve sunt eller en glede over nye treningsmuligheter i morgen.

Jeg sitter igjen med en følelse av sult, som snart skal dekkes ved hjelp av ostesmørbrød, samt en viten om at en 3 år gammel amme-bh ikke gjør samme nytten som en sports-bh.

Det er jo noe det.

 

 

3 kommentarer

  1. Så kult med pakke i posten. Du har fått meg hekta på eBay igjen….. Det kommer stadig pakker med diverse utnyttinge ting, Hehe. eBay er gøy!


  2. Det er viktig å spise etter trening da! Samtidig som man kan unne seg noe godt, fordi man har vært flink og trent 😉


  3. Jeg er, av en eller annen grunn, aldri sulten etter trening. FØR trening derimot! Særs upraktisk.

    Netthandel er skumle greier. Av og til får jeg pakker jeg ikke husker at jeg har bestilt…



Legg igjen en kommentar

