h1

Vi gratulerer

januar 15, 2013

I dag burde/skulle/trengte jeg egentlig å trene. Men dessverre(?) kom jeg på denne listen som umuliggjorde det.

1. Jeg har allerede dusjet i dag. Det er ikke bra å vaske håret to ganger om dagen

2. Det er fryktelig kaldt ute. Og jeg kommer til å bli varm etter trening. Så rett ut i kulda. = Garantert forkjølelse. Mest sannsynlig en kraftig en.

3. Barna synes det er veldig hyggelig at vi kan se på barne-tv alle sammen. Særlig mini på 10 måneder viser rørende glede over at alle fire i fellesskap lar seg trollbinde av Charly-bjørn.

4.Jeg kan jo bare trene en annen dag som det passer bedre.

5. Egentlig har jeg litt hodepine. Fanatikere vil hevde at dette muligens kan kureres ved hjelp av trening, men her kobler min logiske sans inn. Høy musikk og hopp og sprell fjerner ikke skallebank.

6. Jeg har på meg mye klær i dag, så det vil bli veldig krevende å skifte til trenigstøy.

7. Det kan bli for mye trening, det kan komme til å gå til hodet på meg. Se hvordan det gikk med Lance Armstrong. Det kunne vært meg,det.

8. Vi skal se andre del av Kon Tiki i kveld. Må være opplagt til det.

9. Jeg tenkte kanskje jeg skulle rydde i klesskapet. Nå ser det ikke ut til at jeg rekker det, men det var med i vurderingen.

Aiaiai. Min arme, enkle sjel.

Tenker litt på denne hodepinen. Jeg tror kanskje den har naturlige årsaker. Sønnen er nemlig ekstremt opptatt av bursdager for tiden. Nå er det kun et par måneder siden han jubilerte, men han er klar på nytt. Så i ettermiddag har han uavbrutt marsjert rundt i huset med intest tamburinspill. Syngende, delvis scattende, -Hipp hurra, jeg har bursdag, jeg har bursdag. Hurra! Mamma, du må synge bursdagsang for meg igjen!

Jada.

Hurra for deg og meg og alle sammen.

6 kommentarer

  1. Liker, liker!


  2. Hehe, ja dette kunne godt vært skrevet av meg, visst jeg hadde vært så flink å skrive. Men jeg kan kanskje kopiere den til eget bruk visst ejg en dag skulle få «lyst# til å trene, hehe. Må bare skrive om litt der det var unger med, har ikke det å skylde på lenger.
    Såg ei som kom ut av treningssenteret i dag, og tenkte på det at det kan umulig være sunt å gå ut i kulden når en er så varm.
    Ha ei herlig uke, med eller uten trening 🙂


    • Hehe, liker alltid når vi er flere! 🙂


  3. Fantastisk. Og ikke minst den syngende/spillende tamburin. Og Kanskje det er noe å ta med seg. Vil man ha fram et budskap, være seg hjemme eller på jobb, så dann et tamburinspillende tog. Utmerkt og lurt!


    • Haha, er jo faktisk helt genialt. Får garantert frem budskapet. Når man legger hodet på puta, går sangen på repeat i hodet. Og man får ikke stoppet det.


  4. Man trenger ikke ha unnskyldninger for ikke å trene.
    Trening er oppskrytt og mange av de andre tingene på listen din ga deg sikkert mye mer og det er det vktigste.



Legg igjen en kommentar

