h1

Milepæl

desember 6, 2012

Jeg trives veldig godt med å skrive en blogg uten bilder. Men enkelte ganger har jeg savnet kunnskap om hvordan man får til å legge ut bilder, for det kan skje at jeg mangler ord. Da jeg skrev innlegget Mer knask enn knep, for eksempel. Greia var at jeg prøvde meg på Cake pops (tror jeg det heter) og det er ganske spesielt. At jeg setter i gang med et slikt prosjekt. Garantert mislykka. Jeg prøvde å ta før og etter- bilder, men klarte ikke å gjøre noe med dem. Nå dukket de på merkelig vis opp her på PC`n. Enda jeg tok de med Ipad`en. Anyway. Her ser dere hvordan jeg så for meg at resultatet skulle bli.

image

Det sier seg vel selv at det umulig kan være sant at det er så fryktelig enkelt å lage dette.
Delikat, ja. Enkelt, nei.
Det ble altså ikke helt sånn når jeg dro i gang. Her er resultatet:

image

Enkelt, ja. Deilkat, nei.

Uansett godt å gi dere et bildebevis. Jeg overdriver ikke.

Ellers har dagen i dag vært hektisk, da var det utrolig stas å komme hjem til pakke i postkassa. Jeg jobbet en periode sammen med helsesøster Mari. Super dame med mange talenter. Hun driver sin egen sjappe, hvor hun selger artige smykketing hun har laget selv. Jeg har kjøpt gaver fra henne flere ganger, hun er kreativ og lager personlige gaver. Jeg hadde bestilt en julegave, og fikk jammen med en til meg selv også. Et enkelt armbånd, med et enkelt, grått hjerte på. Likte det veldig godt. Men Mari hadde spritet det opp med en tekst som nok kun passe til innehaveren.  Ved låsen hadde hun satt på en diskret perle med påskriften.. kremt.. Litt diva . Fabelaktig. Anbefaler å kikke innom henne på  www.mykemule.no

Nå gikk det plutselig opp for meg at jeg skal på julebord i morgen. Og da tok jeg til å tenke på fotballfrua. Som hadde nyttårskjolen i boks for flere uker siden. Jeg lurer på hva hun hadde sagt om at jeg, helt ærlig, ikke aner hva jeg skal ha på meg. Det eneste jeg vet, er at det må bli noe jeg har fra før.

Det blir ikke noe outfitbilde, for å si det sånn.

9 kommentarer

  1. Ah, så utrolig å få noe så personlig der giveren tør å «ta det litt ut» 🙂
    He he, fotballfrua har jo tid i arbeidstiden sin hun, til å finne ut av slike ting.

    Kos deg på julebord, uansett hva du kler deg i! 🙂


  2. Og- smakte cake popsa greit eller?


    • Haha, ja, de var supergode og kvalmende! 🙂 Herlig!


  3. Grattis med bilder. Moro å se at kakene så akkurat ut som jeg forestilte meg 🙂 viktigste er tross alt smaken!


    • Jeg er veldig fan av at det er det indre som teller! 😉


  4. Eeeeeelsker bloggen fin, humrer og kjenner meg igjen i hvert eneste innlegg! Du er ikke alene, moahhaha! Lykke til på julebord! Det skal jeg også, hvis jeg bare finner boleroen som hører til kjolen…….


    • Hehe, herlig! 🙂 Kos deg i kveld:-)


  5. Hahaha!!! Jeg elsker bildene! Jeg lo høyt og måtte vise bildene til mannen. Han lo også. I en alder av 24 skal jeg akkurat begynne min bakekarriere. Jeg har aldri vært spesielt flink til å bake men nå har svigermor kjøpt mixmaster til meg og maser om jeg ikke har bakt noe godt til mannen. Bah! Tror jeg må stjele bilder fra Google og sende henne.


    • Fytte rakker`n, asså. Det der husmor-greiene er virkelig ingen spøk! Stjel i vei, sier nå jeg! 😉



Legg igjen en kommentar

