h1

Vel blåst

november 17, 2012

I dag er jeg kun innom for å informere om at jeg overlevde, lever og kjenner at jeg gjør det. Gud bedre meg, en 8 timers 3-års dag er nå over. Jeg fatter meg i korthet av to grunner:

1. Jeg er så sliten at jeg føler det er en kraftanstrengelse å tenke

2. Det har vært en så utrolig vellykka dag, at dere ville tatt meg for å skryte.

Jubilanten sover glad og fornøyd, huset er sånn passe bomba, og mor like så. Nå sofatjeneste til jeg får slept meg til sengs.

Ellers er jeg er mer opptatt av om jeg skal spise mer i dag enn av hvem som vinner «Skal vi danse». For å si det sånn.

 

One comment

  1. Det er en herlig følelse å ha unnagjort en barnebursdag!



Legg igjen en kommentar

