h1

Shit man!

oktober 25, 2012

Boy o`boy.. I dag har det vært myyye folk på bloggen min! Det er skikkelig stas, og skikkelig skummelt! Jeg sa til en venninne at jeg ble så redd jeg plutselig får en slags skrivesperre, men hun kunne berolige meg med at det aldri kommer til å skje. Fordi jeg opplever/ setter meg selv i de underligste situasjoner hver dag. Hun har selvsagt helt rett. Likevel er det helt merkelig å se hvordan anbefalinger på facebook har spredd seg som den kjente ilden i det tørre gresset, men jeg bare takker og bukker! 🙂 Takk og bukk!!

Fordi det har strømmet på med nye lesere i dag, føler jeg for en kort forklaring på bloggen. Selvsagt liker jeg å skrive, men jeg vil også være en motvekt til alt det perfekte som skisseres der ute. Her i huser finner du poser fra Toro. Du finner et hav av klær som ikke ligger i klesskap. Her er mennesker som blir irriterte på hverandre. Som spiser sjokolade. Som trener innimellom, fordi de skjønner at de må det, ikke fordi de eeelsker det. Her finner du ikke unger som blir tatt for å ha med snitterester fra en konfirmasjon i matpakka. Ei heller et hjem som når som helst kan ta imot  besøk fra en fotograf fra et interiørblad. Cupcakes har vi aldri lagd. Her finnes en dame (meg) som elsker salg. Og ei som ufrivillig bare havner i merkelige situasjoner. (Fortsatt meg). Her vil du aldri få se dagens outfit, så sant den ikke er helt feil. Og det er den jo ofte.

Nok om det!

I dag har jeg fått mail av Ellos! (Jmf trusa..) Jeg var jo, som jeg ofte er, tøff i trynet i et blogginnlegg her tidligere, og sa at jeg skulle skrive en sinnamail til Ellos.. Det turte jeg selvsagt ikke. Men jeg sendte en link til bloggen min, og fikk et hyggelig svar tilbake. Ellos spanderer trusa og gir meg 50 % på en genser jeg kjøpte sammen med den. Det er service jeg liker! Fra og med nå heier jeg på Ellos. Gi meg en E!e! L!l L!l O!o S!s

Nemlig.

Ellers har jeg vært noe bekymret for fantasien min i kveld. Sønnen ville at jeg skulle synge en sang om pappa til kvelden, et ønske jeg selvsagt etterkom. Teksten ble svært enkel, (pa-pa-pa-pa-pa-pa-pap-pa-pa-ppa-pa) og melodien jeg valgte var Sveriges nasjonalsang. Det er sånt jeg lurer på hvor kommer fra. Fortsatte så med den danske nasjonalsangen, med samme tekst, slet litt med slutten på melodien, før jeg avsluttet med orginalversjonen av Ja, vi elsker. Det funka det. Barnet sover som en sten. Sovetips herved avlevert.

Nå som klokka har runda 20, er det vel på tide å ta oppvasken etter middagen. Så da gjør jeg det,da! Have a nice evening!!

 

6 kommentarer

  1. Så gøy! Jeg la deg inn i bloggrollen min i går (ikke at det burde føre til et gigarush, altså, men kanskje det hjelper sånn at flere finner inn til deg:)
    Takk for bra godnattasang – lager noen sånne veldig kreative, jeg og. Og de slår an – merkelige greier…


  2. Det er jo suverent!Tusen takk! ( Selvom jeg ikke helt vet hva en sånn bloggroll er,da! 🙂 Men nå er jeg jo nervøs for at lesere tror jeg holder dem for narr, for nå har jeg fiksa sånn visitors-greier! Og der står det at det er 1 som har vært inne i dag.. Oioioi… Men det EEEEER over 500, asså!!
    Jeg merker at jeg fort kan bli hekta på denne blogginga! 🙂


  3. Har lagt deg til på min og. Ikke at jeg er noe kjent i denne verden som Pia, men du har en kjempefin blogg så stå på!


  4. Herlig! Jeg skal legge dere til i min og, bare jeg skjønner hva det er! Hehe! 🙂


  5. Bloggroll er sånn greie på siden der man kan klikke seg inn til andre blogger – sjekk i bloggen min, der det står «Blogger jeg følger med på»
    Man blir hekta på blogging, ja:)


  6. Superhekta!



Legg igjen en kommentar

