h1

I’m rich..

oktober 11, 2012

Jeg har ikke tenkt å kalle meg selv en mammablogger, men fordi jeg er mamma og nå også bloggeier, så er jeg jo per definisjon en mamma som blogger. I dag hadde jeg et skikkelig mamma-moment. Våknet opp skvisa mellom sønn på snart 3 år og datter på snart 8 måneder. Begge sov. Det skjer for øvrig ikke så ofte.. Da slo det meg igjen hvor sjuuuukt heldig jeg er. Snakk om å være rik, men! Jeg har alt,jeg! Og det som er så utrolig, er at jeg faktisk er mamma til verdens vakreste barn! Jeg aner virkelig ikke hva som har skjedd, for jeg er langt unna pallplassering når det kommer til verdens vakreste. Og samboeren min… Joda, han er pen han asså, men likevel…

Vel, for å unngå et alt for idyllisert innlegg, vil jeg nå informere om grunnen til at jeg var så ivrig på å få av gårde sønnen i barnehagen: Han har hatt besøk av besteforeldrene sine, som hadde med non-stop med melkesjokolade. Han hadde ikke spist så mye.. Men han hadde glemt at det var mer igjen. Vel, nå er det ikke mer igjen heller.. Intet slår litt(?) deilig sjokolade klokka ti en torsdag formiddag! Hadde det ikke vært for at de måtte tømme søpla akkurat nå som datter har sovnet ute i vogna si, så kunne dette blitt en meget behagelig formiddag, det! Jaja. Jeg får gjøre som de andre muttrene, da. Ta på meg parkas og joggesko å gå og henge gatelangs. Henge mer enn jeg går, egentlig.

Legg igjen en kommentar

