h1

Husfrue?!

oktober 9, 2012

Ikke har jeg hus, ei heller er jeg frue.. Meeen, jeg har blogg! jeg skjønner ikke særlig mye av det her, men er verdt å vente på. 🙂 Bloggen blir et resultat av bloggerspiren jeg føler har tatt bolig i mitt legeme, samt en fortvilelse over at ingen bloggere skriver akkurat slik jeg vil… Som hjemmeværende i svangerskapspermisjon, har jeg god tid til å lete etter den rette bloggen, men når jeg ikke har funnet den, så får jeg mekke den sjæl,da! Breddefotballfrue er helt klart en motivasjon, men det er så kjedelig med all den fotballen… 

På grunn av frykt fra mine nærmeste, velger jeg å skrive anonymt i en oppstartsfase. Dette for å trygge de på at jeg HAR (noe) impulskontroll og det ER ikke sosialt selvmord.

2 kommentarer

  1. Ha ha, du høres jo ut som meg! Da jeg begynte å blogge, fant jeg bare seriøse håndarbeidsblogger og sånn (kødder ikke…) og slang meg med i gjengen. Så oppdaga jeg etterhvert noen flere fjasebloggere. Velkommen i gjengen!


  2. Det tar jeg som et kompliment, tusen takk! Fjaseblogger er AKKURAT det ordet jeg har lett etter! Fantastisk! 🙂



Legg igjen en kommentar

